Alla lägenheter man tömt

Kommer nog aldrig bli en stor författare- 
Det kan va okej. Jag tycker bättre om snabba kickar, att skriva en bok över fler års tid känns omöjligt för min rastlösa själ. Jag vill att allt i mitt liv ska kännas hela tiden, vara brinnande passion eller kanske kamp. P är utbränd, han kan inte se mig bakom en gardin av utmattning. Vad fruktansvärt det är att vara förälskad i någon som inte kan möta mig, som inte är så uppslukad av vår relation som jag! Jag vill ligga vaken på nätterna och kyssa hans händer, men vågar inte. Jag vill åka till mina föräldras hus och dricka vin och planera ett liv ihop. Jag är så glad, så full av liv och energi, han vill sova. Det blir bättre, tänker jag. Jag säger det till honom om och om igen; "Det kommer bli bra". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0