For all your lies you're still very lovable

Vad svårt det är att tro på sig själv. Ibland känns det som att många bara gör saker, för det är bekvämt eller enkelt.
Speciellt jobb. Så är det i alla fall för mig, jag kanske bara pratar om mig själv egentligen.
Jag är bara 19 år och börjar redan tvivla på mig själv?!
Vågar inte söka, skriva.. Känner mig dålig. Jobbar på ett förfärligt jobb. Gör inget vettigt, ruttnar, dör.
I min dödsannons kommer det stå "Väldigt kreativ och driven tjej som aldrig vågade använda sina skills för att göra något vettigt FÖR HON VAR FÖR FEG"
Jag känner liksom som en press från mig själv. Lite som en klocka som tickar.. Snart kanske det är försent. Snart är jag kanske fast? I bekvämlighet? I en verklighet där jag slipper försöka och slipper faila.
Men innerst inne vet jag. Jag kan inte leva sådär.

RSS 2.0