Min älskade kan bara vänta

Sjukhus. Kanske den värsta platsen man kan tänka sig.. Klimatet är så smärtsamt. Folk ojjar sig, kräks högljutt och andas konstigt. Allt är sterilt och i såndär ljusmintgrön-färg. Det luktar liksom inget, fastän diverse kroppsvätskor måste spillas överallt hela tiden.
Jag beundrar sjuksköterskor så mycket. Kanske avundas jag dem för att jag själv är så mesig och blir svimfärdig av att se ett blodprov tas. Kanske för att de är så fantastiska omhändertagande och duktiga. Det måste vara så påfrestande.
Ibland kan jag tänka att jag borde bli sjuksköterska bara för att det är ett så bra och välbehövt jobb. Och liksom för att kunna vända mig själv och bli sådär hardcore som man måste vara för att klara av det.

FREDAG

Idag!

It's london calling


Jag dödade min mamma

Min bästa film kanske, i alla fall topp tre, är I killed my mother. För den lyckas porträttera den känslan jag ibland kan känna för min mamma, men inte riktigt lyckas uttala. Vill bara att om nån läser det här, se den.

Was your lips touching mine in a photobooth

Hela 2010 genom Photobooth!

the clanking of crystal explosions off in the distance


RSS 2.0