fin bildkvalité



Han ser ut som min dramalärare, eller, min dramalärare ser ut som en ung Ioan Gruffudd.

skrivlusten försvann samtidigt som du

Jag är i våran sommarstuga och håller på att förgå av tristess.
Jag har i alla fall fått en jättefin skrivmaskin. Plus att jag har blivit medlem på facebook, otroligt.

Pölhoppning.



Jag är hemma! Hemma hos värmen, salladen, det grova brödet och tvn!
Och ja, för att inte glömma mina fina föräldrar.
Bilden? Jo, en liten påminnelse om att det snart är augusti. NICE!

you're so naive! n a i v e

Jag er naiv. Naaaiiiivvvv.

I alla fall so aker jag hem idag, 11.40 gar bussen till heathtrow. Vill. Inte. Hem.

Oxford i regn

Igar gick jag upp halv sju (trots att det var lordag och vi ar lediga po lordagar) for att ta mig till Oxford brookes university och nagot som kallas Clive Booth Hall. Jag pallrade mig ivag till bussstationen och letade i tidtabllerna efter ratt buss, chansade och hoppade po en buss som verkade ratt. Val framme vid Oxford brookes vandrade jag omkring lite (klockan var val ca 8) men kunde inte, trots sakert en timme utav rundvandring hitta nagot som hette Clive. Tillslut kom jag i alla fall till en reception dar jag fick hjalp av en alldeles for snall man som gav mig borde karta och en utforlig beskrivning (britter ar faktiskt sjukt trevliga!)
Kom till Clive booth hall vid ungefar 10. Det var ingen dar.


TO BE CONTINUED (har slut po internet tid)


RSS 2.0