Våren

Längtar efter långa nätter i vitabergsparken med folköl och rödvin. Lukten av dagg som känns redan vid tvåtiden och mörkret som aldrig infaller. Vi dansar och skrattar och dansar och skrattar och dansar och skrattar.

Jag ska bara

Lov nu. Lite träning lite sitta i humlan och dricka kaffe och äta jättebulle med bästa vän. Se Håkan på Cirkus och behöva torka bort en tår eller två för att det är så fint.
Kyssas i solsken med världens finaste kille. Åka till Gotland med världens finaste kille.
Kanske lite plugg också. Som att skriva svåra essays och jobbiga projektrapporter. Jag är nog inte så effektiv när det kommer till plugg, lyckas alltid dra ut på det. Hittar saker som lockar mer.
Har hittat en studentklänning också. Den är vit med massor av blommor på i fin femtiotalsskurning. Jag tror det blir den!
Ibland känns det som att springa på samma ställe men fortfarande röra sig framåt. Man springer bara där på samma ställe sen tillslut så upptäcker man att man kommit flera kilometer. Som att springa på springband fast på mark.

snartsnartsnart

SNART:
  • EXPLANATORY ESSAY INLÄMNING
  • PROJEKTARBETE INLÄMNING
  • GOTLAND
  • MÖSSPÅTAGNING
  • JOBBINTERVJU
  • STUDENT
STUDENT!

ES1A ES2A ES3A

Känns vemodigt att snart ta studenten. Kommer ihåg för tre år sedan då jag var helt frälst med min klass - jag hoppas att alla någon gång får känna en sådan samhörighet.

åh när jag faller ta mig i hand

Chili cheese!

oh I ask you

En film som utspelas sommaren 2009 på e ö skärgården. Lika fint som det låter!

RSS 2.0