Så är det.

Din hud är alldeles brännhet och när jag blundar känns det som att den smälter ihop med min. 
Dina andetag är tunga, snabba, högljudda om vartannat och jag vill höra ännu mer, höra dig ännu högre, tvinga din mun till mitt öra. 
Ibland känns det som att jag ska dö av åtrå till dig. Aldrig har jag varit med om att en kyss kan skapa sådant kaos, sådana stötar och sådan vansinning längtan. 

Ett utkast från mars

Plötsligt är det mars och nästan vår. Vi fryser i våra tunna jackor och luras av solskenet, vi låtsas, vi tar varje chans som ges. Det blir kvinnodag och jag går i tåg och skanderar så högt jag bara kan kampen fortsätter!
 
Snart har det gått 6 månader sedan jag träffade honom för första gången. Jag tänker på det när jag sitter i solen på Järntorget och röker, när jag diskar, duschar, när jag ska somna och när jag vaknar på morgonen. Den här årstiden är ölens årstid och egentligen vill jag bara dricka och dansa, men halsen och hälsan säger ifrån.

Sval, vill jag vara.

Transportsträckan

Stor längtan, efter dina händer och kropp. Varje dag är en transportsträcka tills vi ses igen. Allt lite tråkigare när du inte är med. 

RSS 2.0