paint it black

Som att vi skulle se några andra

Vi snurrar in oss i

Varandra

Som att vi någonsin skulle se några andra

På gatan på kvällen på bussen på väg

Mot en hållplats

Vi passerar inga andra jag ser bara min reflektion i dina ögon

Som att du skulle se till någon annan

På stan på slussen på café

Vi letar oss bara längre in i varandra

Utan att se några andra

Hur djupt kan vi komma innan vi tvingas passera

Någon annan?

Men vi vet inte om några andra

Vi har bara varandra älskling

Hela natten älskling

Älskade älskling

Som att jag skulle se någon annan

Säger du och kysser mig

På pannan istället

 Trasslar vi in oss i

Varandra


this one goes out to the one

JAG ÄR KÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På riktigt alltså.

kärlekens tid

Min blogg är så gott som död. Jag tror inte att någon läser den heller, så jag skriver väl lite för min egna skull.

RSS 2.0