tralala lilla molnpuss

Imorgon ska jag fånga dagen som fan! Det ska bli den bästa måndagen någonsin, eller nåt.

ängelhanna

Min ängel!


Utkast: People are ...

People are like songs, it's true. Some seem dull at first but then they grow on you
Me im like; Can't get you out of my head, annoying at times but I make you want to dance
And you are the only one I've met who is God only knows. I liked you the first time I met you and it grows and grows and grows.

Vänner

Jag skriver kanske mycket om kärlek, eftersom det tar jag inte alls lika givet som vänskap. Spenderade just natten hos kanske världens finaste människa och med andra människor som också är världsfina! Och även om jag vaknade upp brevid en kärlek som bränner i mig och gör mig darrig så vet min fina vän att jag alltid sparar den bästa platsen till henne!


Hade även utvecklingssamtal idag och bitterpungen dödade mig nästan med blicken. Varför fick jag en bitterpung i mitt favoritämne svenska?

you tell me not to call

Det är så fint och jag gillar det så mycket men hur länge klarar man av att leva i nuet?
Idag är det maskerad och jag ska vara Plupps (Hannas) murmeldjur? Iller.

out on the street


burn it down



and start new when your heart is an empty room

obama obama obama obama obama obama

STAY ALI

STAY ALI

STAY ALI

saker som jag ser

Saker som är konstiga.



Vi har inte mycket gemensamt.
Du är snygg, eller "värsta baben" för att citera någon.
Du är klok och fin och snäll och trevlig och varm och mysig och självsäker och flirtig och cool och musikalisk.
Du gillar mig?
Va?

rubrik 1

Jag är glad, imorgon börjar något.

RSS 2.0