PERTH

Försöker leva i nuet och inte tänka på dina läppar armar händer lockar. Din dumma ö. På våren är man glad. Då skiner solen och då blir man lycklig.

it's you it's you it's you it's all for you

Jag älskar det så att det gör ont. Det värker i mig, från varje ben och varje hårstrå. Det finns i varje ord jag säger, det skriker i mig, ekar i huvudet. Tänker att det syns på flera hundra meters avstånd. Jag vibrerar, kan inte slå bort det. Det värker överallt, värre än feber. Jag drömmer om det på nätterna, vaknar till varannan timme och kollar på mobilen. Vaknar på morgonen och är öm, har ont. Önskar ibland att jag kunde ta bort det, glömma det, låta det försvinna. Men för varje gång jag ser och rör dig gör det ännu ondare och syns ännu mer. Skriker ännu högre i mig.

Dag 3 av alla dagar för resten av mitt liv

Sitter i sängen och gråter. Har knapp känt någonting på hela helgen, bara tomhet. Ett tomt hjärta.

RSS 2.0