älskar dig mer än allt

De få kvällar jag måste sova utan dig känns bortkastade
Jag mår inget bra. Det spelar ingen roll om du tvättar, duschar, ser på tv eller pratar i telefon.
Bara du är här. Bara jag får vara hos dig.
Bara du kan ge mig en puss i förbifarten och kolla hur plugget går.
Jag kan inte sova utan dig längre. Försöker komma ihåg hur jag gjorde innan, jag vet inte.

Det är ju faktiskt färingsö

Från Medborgarplatsen (Stockholm) till Troxhammar (Ekerö)

den 21 oktober en solig höstdag

Nej! Jag glömde att ge tillbaka Hannas sl-access kort.
Det är teaterregi. Jättemycket teaterregi, det är så kul och utvecklande och kul.
Sa jag kul?

ippppphhhooonnnneee

Våren och sommaren genom mobil. Känns längre bort än någonsin.

bästa tiden (HÖST MED NANEZZZ)


för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med

Livet förändras var jag än går
Och det kommer kanske inte alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss så
Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå
Det är Håkan-feber nu. Det är bra.

RSS 2.0