Musiken slutade aldrig du bara får mig att hänga, hänga kvaaar

Julen var min favorit när jag var liten. Jag räknade dagarna, och dagen innan var längst men också roligast för då skulle vi julpynta. Har svaga minnen från huset i täby, då var jag bara 4 år, och min morbror Bengt var med och pyntade. Vi lyssnade på aboslute christmas, war is over, och hängde upp plastgirlanger och mjuka tavlor där det stod "god jul". 
I Mariefred var det en jul då nästan hela släkten var där. Vi måste ha varit minst 30 personer, Pappa gjorde en släktkarta så alla skulle se hur vi hörde ihop. Jag lekte med mina småkusiner, Felicia och Tim, och fick alla CD-skivor jag önskat mig (The Cardigans - Super Extra Gravity, Sufjan Stevens - Illinoise, Eels - Beautiful Freak,  Nada Surf - High/Low). På kvällen låg jag bara på sängen och lyssnade på hela Super Extra Gravity om och om igen. Låtsades att jag var Nina P. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0