jag är så jävla kåt, jag menar kär i dig

Jag tänker bara på honom. Hela kvällen och natten fantiserar jag om hans kysser och hans händer. På klubben finns det öl som folk köper till mig och som jag dricker, sveper, kall öl rakt igenom hela mig.
Var är han vad gör han vill han kyssa mig när vi ses. Jag tänker på hur hans ögon ser ut när han skrattar och på hans sätt att säga "liksom". Varenda cell i min kropp skriker. Jag ryser när jag står ute och röker, min hjärna försöker formulera meningar jag kan säga när jag träffar honom.
Det är så viktigt.
Men också så meningslöst. Tänk om min hjärna kunde lägga all den energin på något annat. Då skulle jag kanske kunna bli läkare, eller vetenskapsman eller något viktigt. Men min hjärna vill bara fantisera och drömma och vara kär. Allt annat blir sekundärt. Vilken konstig prioritering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0