För jag är ägd

Och jag kan ju alltid skriva något, när det känns jobbigt kan jag ta upp min lilla telefon och skriva något meningslöst.
Hökarängen är förknippat med förtvivlan och jag skulle aldrig kunna bo där. Där kommer du att bo med någon blond som skrattar mycket och aldrig är bekymrad.
Jag måste nervärdera dig, det förstår du, jag kan inte gå runt och tro att du är den enda. Den enda som förstår, den enda som kysser på rätt ställen, den enda som säger rätt saker. Jag måste få dig att bli mindre, för annars klarar jag mig aldrig. Så ta inte illa upp om du läser, jag vet att du kan ta mina små ord.

Jag lyssnar om och om igen på graceland med paul simon. Den får mig att må bra, både deppig och peppig. Ni som läser kanske har tips på mer sådana depp+pepp-låtar?

Hejdå. Nu går jag av i medis och somnar i en stor ensam säng och vill inte vakna, om det inte vore för 3 personer som faktiskt vill att jag ska vakna och säger det varje dag. Du är starkare än vad du tror, Agnes. Så säger de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0