du ligger med andra nu nu nu nuu NUUUUUUUUUU

Plötsligt minns min kropp dig, och dina andetag i min nacke får varje muskel att spänna sig
och din hand på min midja. Din hand som rör sig från min midja och neråt.
 
Jag vet inte hur jag ska kunna värja mig, jag vet inte ens om jag vill.
På debaser sitter du i svart rock och röd piké, du sitter precis bredvid mig och skrattar. Jag kan bara längta, jag längtar efter att få vara själv med ditt skratt. Och dina lockar faller ner i framför dina ögon som ridåer för att jag ska slippa se in i dom. Mitt synfält krymper och du växer, det svarta och röda som är du är det enda jag vill se.
Men du ser inte mig, du ser sms på din telefon som är från någon, jag vet inte vem, någon som är ny och kul och fräsch och med en smalare midja och med en mer normal inställning till gulliga djur.
Jag vill ställa mig upp och skrika, SE MIG! GÅ HEM MED MIG ISTÄLLET!!!!!!!!!!! JAG VILL BARA HA DIG DIG DIG!
Inget kommer så jag dricker och stirrar och skakar istället, jag vill verkligen gråta nu. Och din telefon piper hela jävla tiden, ljudet gör mig knäpp. Debaser gör mig knäpp och jag hatar alla människor som är där, alla män jag inte känner och aldrig någonsin vill lära känna, alla män som är så fula och tråkiga i jämförelse med dig. Alla män som går runt med skägg som ser ut som könshår och urringade tröjor.
 
En annan dag är det en varm kväll, det är fuktigt i luften och dina ben lyser i sin vithet. Vi skrattar, försöker bota en bakfylla och en kemisk ångest. När jag går in i vardagsrummet spelas Brännö serenad och jag vill gråta men gör det inte. Du ligger i mitt knä, bara att du är bredvid gör mig upphetsad med jag säger inget. Jag får dra händerna genom dina lockar och jag tänker att kanske räcker det här. 
Jag älskar dig så att jag dör, jag dör jag dör jag dör. Min kropp förmultnar av ömhet, det är inte normalt men vad är. Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan sjunger håkan, sprid ut bensinen över solnedgången forsätter jag tyst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0