Om du inte bryr dig då vill jag dö

Jag vaknade imorse och grät. Jag gråter nu också, det går inte att sluta. Det bara rinner och rinner och rinner. Kan inte hjälpa att tänka att hon kommer hitta mina ställen på din kropp. Hon kommer somna in med dina armar runt sig. Och ditt ansikte, ditt vackra ansikte, som hon kysser på morgonen. Tinningarna. Kinderna. Lockarna som kittlar när du kysser på halsen. 
 
Jag vet inte ens om jag vill ha dig längre. Men ibland när jag tänker på hur jävla fint vi hade det och hur lycklig du gjorde mig får jag lust att hoppa ut på ett järnvägsspår. Kanske är det tanken på att aldrig få uppleva det igen som dödar mig. För jag blir inte kär i någon annan, så är det. Hur lång tid ska det ta? Jag vill bara vara över och vara lycklig och aldrig mer tänka på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0