om jag var hon

Du dansar, du ser inget annat än dans. Alla dansar omkring dig och jag vet inte var jag står, för jag dansar inte men jag ser dig så bra. Du är det snyggaste jag sett, allt hos dig är fint. Ditt hår slänger fram och tillbaka i takt med musiken och jag ser allt, alla tjejer som också dansar, som vill in i din sfär. Jag kan inte se på dom länge, det är så smärtsamt. Hatar dom redan, hatar deras dans och deras fula kläder.
När jag går hem tänker jag på att du kysser henne som du kysst mig. Samma varma läppar möter hennes. Jag gråter och gråter slänger mig i sängen och tänker att jag hoppas i alla fall att du blir lycklig. För jag har fan aldrig känt mig mer olycklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0