kalla jävla skit dagar

Jag fryser varje dag, inne eller ute spelar ingen roll. På jobbet finns det en man som hatar mig, han himlar med ögonen om jag ställer en fråga och låter dryg i allt han säger. Fy fan för dig! Vill jag säga. Jag försöker för i helvete göra mitt allra bästa och jag sliter som ett djur! Får ingen respekt av någon! Sen så ser du sådär nedlåtande på mig din jävla idiot. Tänker att jag ska smälla i en dörr och gå ut från skolan och aldrig mer komma tillbaka. Ringa lärarförmedlarna och säga ATT NI KAN DRA ÅT HELVETEEEEEEEEEEE!
 
Jag har också en tanke om att jag låser in mig och bara skriver. Gör något jag kan vara stolt över, något jag kan få spela in och göra på bara mitt sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0