har du tändstickor? ja tillräckligt om du vill bränna ner stockholm

Jag är på väg till jobbet. Det är grått, kallt, mörkt och regnigt. Jag kan inte ha på mig något fint för jag måste ha långkalsonger och tusen tjocktröjor för att inte frysa. Stockholm är helt naket nu.
Jag har drömt om dig varje natt. Att jag kysser dig eller att jag ser någon annan göra det. Båda är lika smärtsamma, jag vaknar på natten och vrider mig. Kan inte somna om. Jag vaknar på morgonen och griper tag i kudden grinar illa och känner en saknad så djup som jag vet inte vad. Den försvinner lika snabbt som den kom, det är som att en blixt slår ner i mig. Jag måste skriva om det här för då blir det lite mindre, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0