till malin

Jag minns när vi inte kände varandra. Vill helst inte minnas det, för jag gick ju miste om så mycket. Du satt på mitt golv och såg skärrat på hanna när jag berättade om en dröm jag drömt. Hur skulle jag veta att en du skulle lyfta min tillvaro så mycket? Att du skulle bli den bästa personen att prata med och utbyta tankar, ideér, konstverk..
Du har något så speciellt, unikt. Du är inte bara en fantastisk lyssnare, du tar in allt så bra och möter konflikter på ett så säkert och lugnt sätt. Du har så många fina egenskaper jag själv försöker plocka på mig och utveckla. Kanske är du den klokaste 17åringen jag mött, och din talang.. Den sträcker sig inom så många områden att jag blir helt snurrig.
Jag kan inte hitta ord som beskriver hur fantastisk du är. Jag tänker ofta på vilken ambition och motivation du får när du brinner, jag har nog aldrig sett något liknande. Du inspirerar och får mig att tro att vad som helst är möjligt.

Om jag nu fick välja en person, som förtjänade allt det som väntar dig. Inte bara det, utan en person som förtjänar allt fint man nu kan tänka sig att livet har att erbjuda, så skulle jag välja dig. För du är så värd.

Vi går runt eriksdal med sassa och lägger oss på din soffa. Spelar musik från din iPod och dricker té, kaffe.. Vad pratar vi om? Allt som betyder något och allt som inte betyder något. Du hjälper mig. Jag behöver inte ens säga något. Jag somnar nästan här.. låt oss göra ett mästerverk av ord och bilder för jag vet att vi har det i oss.. du och jag..
Du gör mig så lycklig. Vi äter frukost på Rival och sen åker du till din skola och jag till min och har jag sagt att jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Malin

du är så vacker och du vet att jag älskar dig! det är det bästa

2010-01-20 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0