så konstigt det där

Min blogg är ärlig, det är inte många som läser den. Jag blottar min själ, skriver ner känslor och tankar jag kanske aldrig skulle våga uttala i verkligheten. Så varför kommentera anonymt? Om jag vågar, varför vågar inte ni?
Jag kanske slutar nu, för hemska, hjärtslitande, anonyma kommentarer gör mig ledsen.

The kids are alright
The kids are alright
The kids are alright
I wanna feel brand new
Oh yeah
Oh wow
I wanna be fifteen
I wanna be fifteen
I wanna be fifteen
'Cause I'm sick inside
Oh yeah
Oh wow
Growing up is hard
Growing up is hard
Growing up is hard
The hardest thing
Yeah
Oh wow
I have no friends
I have no friends
I have no friends
I can talk to
Yeah
Oh wow
I got to do a crime
I got to do a crime
I got to do a crime
'Cause I'm sick inside
Oh yeah
Oh wow
I wanna be fifteen
I wanna be fifteen
I wanna be fifteen
'Cause I'm sick inside
Oh yeah
Oh wow
There is no place
There is no place
There is no place
I can feel at home oh yeah
Oh wow


Kommentarer
Postat av: Sara

jag önskar att jag också var sådär modig, men igår var jag väl helt enkelt bara inte det.



men nu ska jag stå för mitt ord!

snälla, sluta aldrig skriva för

dina texter går verkligen rakt in i hjärtat på mig på ett sätt som ingen annan kan och du måste vara en av dom få människorna på jorden som verkligen kan konsten att skriva en blogg på riktigt!



ibland känns det som att du är den enda som förstår

när du uttrycker mina tankar i ord

åh vad jag önskar jag kunde skriva lika fint som du..



2010-01-31 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0