kladd som du skulle säga

Jag tänker ofta på att det kanske var hårfärgen, längden eller min smalhet. Kanske tjockheten och kläderna jag hade på mig. Ett album i min skivsamling som inte dög eller mitt ohälsosamma intresse för death cab. Kanske var det min lite för blåa pappa eller min lite för spetsiga näsa. Jag kanske var för oinsatt eller för insatt eller för lik eller för olik. Tyckte du kanske att jag var otillräcklig och alldeles för uppmärksam, efterhängsam eller omtänksam? Kanske var jag helt bristfällig inom allt. Eller lite för mycket. Lite för oduglig och lite för ful. Eller kanske tvärtom.
Nej just det, heter det inte "det är inte du, det är mig det är fel på".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0