Jag är dum.

Måste plugga, har haft ett prov den här terminen och det är imorgon.
(Jag fick aldrig säga hejdå)
Så konstigt att så fort man måste göra något så blir det tråkigt och jag lat.
(Såg en rottweiler idag och kom att tänka på den där veckan)
Vilken tur att vi gick och drack kaffe på på lunchen, det fick mig att må bra.
(Jag ville gråta igår när du inte såg mig men det skulle kännas för sorgligt)
Ibland känns det bra att dagarna springer förbi oss så snabbt.
(Jag fantiserar hela tiden om hur du kommer se ut när jag berättar, vad du kommer säga, om du blir imponerad, förvånad, avundsjuk)
Nu loggar jag ut.
(Varför går det bra med vem som helst förutom mig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0