Rocky volym 1

Tänk vad fint att ha något alldeles eget
som tillexempel en........
lägenhet.....
Fast jag vill dela. Dela på allt. Med dig då.
Vill att du ska gräla på mig när du är sur och irriterad och pussa på mig när du är glad och lycklig.
I våran alldeles egna.......
.....lägenhet.........
Ibland känner jag mig besvärlig. Det skulle jag nog vara också, ganska ofta. Kan du stå ut?
Jag är bortskämd. Och blir på dåligt humör när saker inte blir som jag tänkt mig.
Fast du vet ju allt det här redan.
Vi börjar med en provomgång tycker jag.
Men jag vill att du ska veta att jag inte vill något hellre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskan gick i uppfyllelse!

2011-02-13 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0