you bury me youuuyouuu you destroy me

Åh jag satt på tåget och lyssnade på come on skinny love just last the year tittade ut genom fönstret och det var så varmt. Mina ben var bruna och håret långt och solblekt och det pirrade så mycket. Jag hade köpt choklad men kunde inte äta den för jag var så nervös. (Den blev kvar i min tygpåse veckan ut och smälte liksom i förpackningen och sen stelnade den igen, helt krokig) Jag läste extremely loud and incredibly close, läste nästan ut den under den långa tåg och bussresan. När jag la benen ovanpå varandra så klibbade de ihop för det var så varmt men det gjorde inget för jag var så sprudlande glad och fylld av förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0