jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

Jag vill bara säga att om du sitter ensam och ledsen vid slussen med massor av tid att döda, tveka inte att ringa mig. Du kan komma upp till mig och jag kan koka te och så kan du säga att du mår bra fast jag vet att det inte är så. Du kan säga något ironiskt om mina föräldrar och jag kan berätta om att jag skiter i filosfin och att jag kan filosofera utan att behöva redovisa om det. Sedan gör jag så att du mår bra, trollar, och så förstår du på något sätt hur bra och fin du är och hur mycket livet kan ge dig och hur mycket du betyder för alla som finns i det.. ditt liv.
Jag vill att du ska se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0