duärmittalltDUÄRMITTALLT

Förlorar jag dig förlorar jag allt. Det kanske låter extremt men du är handen som håller mig fast som plockar upp mig och tar hand om mig smeker mig. Varför är du ledsen? Allt är upp och ner och jag har ljugit, vad är det för vän? Hur ska du kunna förlåta mig. Vi som brukade prata så länge om hur det ska vara, vänskap, och nu har jag brutit allt.
Jag vill säga att jag förstår dig att jag ser dig att allt inte är som det ska. Men du undviker och skrattar och ler men vi ser ju! Att långt in är något trasigt.. Allt jag tänker på är när vi sprang hand i hand tidigt tidigt på morgonen i dimman och skrattade. När vi satt i fönstret och lyssnade på new slang och du grät. När han kysste mig för första gången i ditt rum, du ordnade allt så fint.
Allt jag kan tänka på är hur mycket jag älskar dig och hur ont det gör att se dig så här.
Hatar du mig går jag under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0