hjärta smärta liv kniv

Jag önskar att jag kunde skriva om stora saker som kärlek, död och liv. Men hur jag än försöker formulera orden och meningarna så tycks det aldrig få samma effekt på papper som i mitt hjärta.
Det kanske låter vettigt för er, men jag vill så gärna dela med mig av det jag känner. Få folk att känna samma sak.
Genom skrivandet blir det levande och äkta, på scenen förmedlar jag en känsla som jag kanske inte alls känner
utan bara spelar och framkallar.
Jag har en sådan extrem längtande efter det som är äkta! Det sanna och genuina hos människan, eller, finns det ens något sådant?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja :) Cure är helt okej! rätt skönt att bara ligga i sängen och lyssna på när man försöker reda ut känslorna.

2009-01-05 @ 19:14:49
URL: http://comeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0