and he stole from the rich and the poor and the not very rich and the very poor and he stole our hearts away

På bion går världen under om två år och jag ligger sömnlös i min säng till ljudet av amerikanska röster från tv:n. Om jag ska dö om två år måste jag börja leva nu om jag ska hinna tänker jag förtvivlat. Måste uppleva mer kärlek kärlek kärlek kärlek. Konsten då och kulturen vad händer med den. Och livet, vad händer med det?

Ibland känns det som att det bara är jag som försöker. Jag älskar ju dig.

Kommentarer
Postat av: malin

har fixat en sida där jag tänker samla alla fina bilder, citat och musik tillsammans, kanske mest för min skull.



eller för romantikens...

2009-12-30 @ 08:42:43
URL: http://enkom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0