halvnördig och halvful(l)

Är festerna i Stocholm mer betydelsefulla? Är människorna mer öppensinnade och intelligenta? Vad gör 16-åringarna en fredagkväll i Mariefred? Är de som läser samhälle på Thomasgymnasiet i Strängnäs människor som fortfarande använder lunarstrorm och super varje helg bara för att de inte har något annat att göra?

Och vi i Stockholm är pretentiösa kids med intellektuella intressen och för många klubbnätter i bagaget med en stark vilja att verka 10 år äldre än vad vi faktiskt är? Södra Latin, Norra Real och Kungsholmen är ju gymnasium som är lite mer prestigefyllda än alla andra, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde att du var emot allt som hade med alkohol att göra Agnes, eller du verkade vara det iallafall. Är förvånad över att du är halvfull.

2008-09-27 @ 19:06:48
Postat av: Anonym

FAN VAD LESS JAG BLIR! vad säger att jag syftade på mig? va? står det "jag är halvfull" någonstans eller? nej just det! anonym, jag syftade på en pojke.

herregud. orka.

2008-09-27 @ 20:25:51
Postat av: agnes

FAN VAD LESS JAG BLIR! vad säger att jag syftade på mig? va? står det "jag är halvfull" någonstans eller? nej just det! anonym, jag syftade på en pojke.

herregud. orka.

2008-09-27 @ 20:26:57
URL: http://toujours.webblogg.se/
Postat av: Anonym

cool du e. coolare av att dampa loss.

2008-09-29 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0