ska jag behöva simma över atlanten?

Jag vill så jättegärna se death cab live. Bara en endaste liten gång kan väl inte vara så mycket begärt?
Fast sannolikheten att de spelar mina favoritlåtar är väl inte så stor, eftersom att de nu först och främst kommer att spela låtar från narrow stairs, och sedan någon från plans och kanske någon från trans.

MEN, att bara få höra det live.
Få se dom står där. Orden och musiken som de har snickrat ihop själva och som är så underbar och som alltid går rakt in i hjärtat, på SKIVA. Hur skulle det då inte vara live? Kan Ben nå längre in än hjärtat? Kanske, och som det ser ut nu lär jag väl aldrig få uppleva det. Dumma värld.



(Förresten, bästa låtarna är 1) A movie script endning 2)No joy in mudville 3) The new year. Just precis idag i alla fall, fast sånt kan ju ändras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0