in sunlight in sunlight in sunlight.

Okej, alla som känner mig förväntar sig nog ett inlägg med versaler och tusen uttropstecken, så,
varför göra någon besviken?

NARROW STAIRS ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ ÖVER MINA FÖRVÄNTNINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BÄSTA LÅTEN: BIXBY CANYON BRIDGE
BÄSTA TEXTEN: THE ICE IS GETTING THINNER ELLER/OCH YOU CAN DO BETTER THAN ME

Jag hoppas verkligen att alla mina kära, 5 läsare, köper den.
Jag är för glad för att skriva nån recension eller något, utan ni får nöja er med att den är helt fantastisk och ja, underbar. Fina fina death cab, fina fina ben gibbard och chris walla och nick harmer och jason mcgerr.


in sunlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0