Röd är färg precis som brun

Mina kinder hettar och jag har kommit fram till slutsatsen att jag i vissa fall kan liknas vid en karaktär i en viss tv-serie. Ganska patetisk karaktär.
Ibland kan man ju undra ifall man ska lita på ödet eller ge det en knuff i rätt riktning?
Sa jag att jag förstått på mig U2s text, with or without you? Att man varken leva med eller utan, vilket är konstigt.
Oh mitt inlägg är lika osammanhängande som dina ord var den kvällen fast ändå förstod jag precis vad du menade. Vi skulle passa i en bok av Katarina von Bredow.

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more and I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live with or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0