jag lämnar landet.

-95% av min garderob ligger i en väska.
-Pappa har rivit ut en sida med olika adaptrar ur en "Kjell och Company" katalog till mig. Imorgon ska jag besöka butiken för första gången i mitt lilla liv.
- Mitt hår är svart. Får kvälningar varje gång jag ser min spegelbild.
- Mamma har köpt en dusch gel till mig som heter "Happy Time"
- Två fina killar väntar i England!


Det kommer att bli nice. Något som inte är så nice är alla människor som kommit hem från Peace & Love nu och lägger in bilder på bdb och skriver i sina bloggar om hur f-aantastiskt det var. Jag. Vill. Också.
(Med risk för att låta som en gnällig_avundsjuk_flicka92 så vill jag bara säga att way out west faktiskt har bättre bokningar! Så jag ger alla Peace & Lover:are en interaktiv lipning! Hm!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0