EVERYBODY'S CHANGING

Hej mina kära läsare.
Det har varit en liten omdeveten bloggpaus ett tag nu, och tyvärr lär den fortsätta ett tag framöver. Vi har, som jag kanske nämnt i tidigare inlägg, skaffat en sommarstuga. Vilket innebär total isolering från i stort sett allt som har med Internet att göra! Att jag fick chans att skriva ett lite hastigt inlägg nu beror på att vi är hemma en snabbis för att fixa prylar.
På torsdag kväll kommer jag hem.
På tisdag (nästa vecka) åker jag till Oxford och blir borta i tre veckor. Det ser alltså inte så ljust ut för bloggen, men efter allt detta kommer jag att ha desto mer att skriva om, så håll ut.


Adjö för nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag känner inte dig men har läst din blogg ganska länge. brukar aldrig kommentera bloggar men måste bara säga att du skriver väldigt bra, och så verkar du ha himla bra musiksmak. så, var bara tvungen att säga det.

2008-06-24 @ 09:18:53
Postat av: Agnes

Åh tack! Jag blir så glad av kommentarer, fortsätt! Verkligen, tack fina Sara, vem du än är så gjorde du mig glad!

2008-06-27 @ 18:43:45
Postat av: sara

åh men vad kul! då får jag väl försöka kommentera då. jag brukar låta bli att kommentera av anledningen att det bara blir nån jättetråkig och ointressant kommentar.

2008-06-28 @ 11:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0