jag önskar att jag kunde äta

Jag är aldrig sjuk. Det är bara så, jag blir aldrig sjuk. Ibland kan jag komma på mig själv med att önska att jag fick en liten förkylning så jag kunde stanna i sängen hela dagen.
Men nu har mitt immunförsvar givit vika och influensan vunnit. Gårdagen var hemsk, absolut fruktansvärd, och jag önskar att jag bara fick sova bort det här förfärliga viruset.
När jag väl blir frisk (om det någonsin inträffar) kommer min kropp att vara så utmärglad och spinkig att jag inte kommer kunna titta på mig själv i spegeln. Hoppas bara att den gul/gröna färgen jag har i ansiktet försvinner.
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och sova till något av de där ordprogrammen.

Jag tycker faktiskt synd om mig själv! Stackars stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0