and I can't believe you didn't know this too


Cause you know, I've been waiting for
something that hasn't come through
But it might come along soon
And until that, you will do
I can't believe it's not love!

Sitter och stirrar på mitt överfallsalarm som jag fick i julklapp. Undrar hur det låter, och undra hur tusan jag skulle kunna få igång det om det nu var så att jag blev överfallen. Man måste ju dra och så, kanske inte det lättaste om man har en fullvuxen man, eller kvinna, över sig.
"Ehm, kan du vänta en sekund, jag ligger på min nycklar heh..."

Kommentarer
Postat av: madeleine

Haha jag skulle ha problem med att komma ihåg att jag ens har ett överfallsalarm xD

2008-01-13 @ 03:44:54
URL: http://comeau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0