Vad är en rubrik

  • Saker som irriterar mig;

    -Dubbade reklamer. Eller, allt som är dubbat. Det är fult och onaturligt, dessutom känns det alltid som att dubb-röster är extrem hurtiga.
    -Folk som pratar glatt och högljutt i mobiltelefon när man sekunderna innan hade en konversation med -personen. Man blir abrupt avbruten, dissad, för ett telefonsamtal. Något personen gärna skyltar med också.
    -Att death cab spelar på Arvika
    -Att jag inte får se death cab spela på Arvika
    -Mig själv, när jag är fullt medveten om allt jag borde göra, och istället sätter mig framför datorn och gör absolut nada.
    -Folk som har listor i sina bloggar (jag inräknad).
    -Folk som alltid dissar allt.
    -Att Södra Latin är så populär (vi som bor på söder borde väl ändå ha förtur?!).
    -Lykke Li. Hennes pip-röst och uppblåsta dans och hela hennes image ger mig kräkreflexer. Blä.
    -Att jag tycker om, eller inte ogillar, hennes musik (Lykke Li's)
    -Fysik.
    -NO i allmänhet.
    -Hur min ambition i skolan helt plötsligt gått från 100 till 0.
    -Att bli jämförd med Hermione.
    -När jag inte förstår matte eller fysik och kemi
    -Människor som går på stan och pratar i handsfree. Jag håller faktiskt med mr Schulman på den punkten.
    -Norrmalm
    -Rökare, och deras brist på respekt för de som inte röker.
    -Rökare som fimpar utanför våran port
    -Spyor i tunnelbanan
    -Medborgarplatsens biblioteks utbud av skivor (jag har sett Gävles musikbibliotek!)
    -Att jag ser större ut än vad jag är på kid's hemsida
    -Monologen och intagningsprov och betyg och allt

Nu ska jag sluta innan jag blir självmordsbenägen.


Kommentarer
Postat av: josefin

"-Lykke Li. Hennes pip-röst och uppblåsta dans och hela hennes image ger mig kräkreflexer. Blä.

-Att jag tycker om, eller inte ogillar, hennes musik (Lykke Li's)"



omg tacktacktack

vet du hur mycket jag skäms för att jag nästan diggar en av hennes låtar? hela fenomenet lykke li är upprörande

samhörighet och allt sånt, tack!

2008-05-19 @ 23:06:32
URL: http://www.myspace.com/whereismyhat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0