you keep twisting the truth

Jag är kär i Hornblower. Det är kanske inte så många som har sett serien Hornblower men om ni nu som inte har sett den läser det här. Se den. Ioan Gruffudd gör mig knäsvag. På riktigt.

Jag är kär i Ben Gibbard. Det kanske inte är så många som har hört hans akustiska version av girls just wanna have fun, visst låter det lite crazy men när han sjunger förstår man innerbörden av texten, eller, man förstår att texten faktiskt ens hade en innerbörd. Ben gör mig knäsvag. På riktigt.

Jag är kär i teater. Det är kanske inte så många som har sett mig spela teater, men det är det bästa jag vet. Till hösten ska jag börja på tretimmars lektioner på Calle Flygare + teaterlinje på Södra! Helcrazy men teater gör mig knäsvag. På riktigt.


Mina tre kärlekar för tillfället. Nu ska jag lyssna klart på den finaste sången jag hört idag och sedan somna efter att ha läst en bit av Blonde, skriven av ingen mindre än Joyce Carol Oates. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0