ES0A ES0A ES0A ES0A ES0A!

Det har börjat komma upp hotlappar på skolan. Nollningen är nära och stor del av rasterna går åt till att diskutera vad som kan tänkas ske på denna mystiska nollning. Sprit med laxeringsmedel? Tvingas att äta rått ägg? Rulla i majonäs? Springa ner för götgatsbacken utklädd till vampyr och bita folk man ser?

Roligast idag måste ha varit på Svenskan. In kommer några stycken och skriker "Markus! Markus!! Du är över hela skolan!" Andfådda slänger de fram ett A4, täck av Markus ansikte som gör hans ehm, surikat min, och över hela pappret står med stora svarta bokstäver "SVARTLISTAD". Hela klassen brister ut i gapskratt som kanske varar i, 5 min (jag trodde att jag skulle dö, för utomstående är det nog svårt att förstå det komiska - får försöka ta en bild av pappret). När vi sedan kommer ner till teaterkorridoren har tvåorna satt upp lappar ÖVERALLT. Markus ansikte täcker större delan av alla skåp plus att han har fått sällskap av en annan lapp som är täckt med "ES0A ES0A" och "DEN 4:E SEPTEMBER, PRICK KL.18.00!!!!!"
Läskigt. Vi ska även ha med 150 kr till "saft"...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej aggebagge bus!

glad att du har det bra, men de känns som att du glömmer oss här borta i super coola Mankan.

Well, it's up to you.

take it or leave it

2008-08-25 @ 18:11:50
URL: http://comeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0