we need lies to make it through the day.

Mitt hjärta brister varje gång. Jag som trodde att du skulle laga det.
What a foool I must bee, who thought you loved me, how could I not see?
Ni vet i de stunde rman vill dö, när smärtan är så fruktsnvärt genomskärande och du ser suddigt för alla tårar. När frantiden ser lika mörk ut som himlen och allt är fel fel fel fel fel.
Ni vet den känslan.
Multiplicera den med 1000. Eller nej, ni vet när ni inte kan gå utan att gråta. INte stå utan att allt gör ont. När ni helst vills lita handlederna i stycken bara för att känna något annat.
När ni älskar någon så otroligt nycket att ni skulel göra vad som helst
Fast när personen inte bryr sig. ALdrig bryr sig och aldrig kommer.
Jag slipper i alla fall ropa på gud förjag vet att det inte hjälpte förra gången så att. så att. nu ska jag, ja, vad ska jag göra?
Gud, det är inte sant. Menar du allvar, att du hatar mig och älskar.. Helena?

Det värsta är att det här är rätt. Helt rätt, det rätta. Det finns inget annat alternativ. Båda slipper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0