Torsdagen broke into pieces

Tänk att så fort det blir lite varamare ute och solen tittar fram, så fylls Götgatsbacken och medborgarplatsen av människor. Varfifrån kommer alla? På vintern är det ju nästintill dött här, så nu undrar man ju var alla kommer ifrån. Bor de här? Gick de i ide under vintern? Kanske kommer alla från förorterna hit för att sitta på Snaps uteservering?
Nåja, jag måste säga att jag blir lite störd. Jag som faktiskt hänger här året om får knappt plats längre, och det tar 10 min för mig att gå från tunnelbanan hem bara för att jag måste köra slalom mellan hundrafemtioelva människor som, tydligen, anser det vara en mänsklig rättighet att ta sig fram i snigelfart..

Jag kanske har hunnit vänja mig lagom till nästa vinter.

Kommentarer
Postat av: tin

jag var inne på lidl idag (linis och jag skulle kolla godisutbudet)
och gissa vad vi såg? om inte toujours blöjor!

2008-04-21 @ 18:51:52
URL: http://tks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0