Stockholms gruppen anfaller

På tisdag ska jag på testplåtning för Stockholms gruppen. Igår på väg hem från teatern var det nämligen så att jag blev stoppad av en ganska uppblåst, men snäll, scout vid namn Cesar.
Han höjde mig till skyarna och jag måste säga att det var pinsamt men också smickrande.
MEN vi får väl se hur det blir med det. Jag vill inte lämna kid of tomorrow, Johan (på kid) är snäll, inte uppblåst.

Åh vilka bisarra situationer jag hamnar så ofta i numera. Ska jag vara ärlig så är modellyrket inget som lockar, utan snarare tvärtom. Men kan man inte se det som, ett extraknäck? Sommarjobb? Eeh.

Kommentarer
Postat av: Agnes

gåre inte att vara med i båda?

2008-04-05 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0