Cinnamon my dear

Beskriv dig själv med en smak; Kanel. Kanel? Varför kanel? a) Kanel smakar gott ( vem vill inte smaka gott?) b) Kanel är fräscht men ändå mysigt c) Mamma är kanel d) Alla tycker om kanel.

Jag har funderat på det där med kanel länge. Förra veckan när jag fikade med mamma och hon när beställde kanel-latte kom jag på att hon är så kanel. Det var väl inte just latten som fick mig att inse det, men det var då jag verkligen tänkte på det. Mjuk och vacker, god och brun. Jag tror inte att jag är kanel egentligen, men jag önskar. Jag kanske är mer chai? chai te smakar ju mycket kanel, men ändå inte bara. Smaken säger ju en hel del om dig själv, citron vore inte så kul.


Kommentarer
Postat av: karl

HAHA! chai teet är gott och chai latten likaså. jag skulle nog beskriva mig med smaken av blåbär, eller något annat bär, eller kanske smaken av en frukt. hum.

2007-10-26 @ 19:42:15
URL: http://karl-modin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0