this christmas I really gave you my heart

Vad skulle du säga om jag slet ut mitt hjärta, slog in det i julpapper och gav det till dig i julklapp?
Det skulle förstås bli hemskt blodigt, men det är ju tanken som räknas. Skulle du titta åt ett annat håll och viska "tack.."?
Tyvärr kan du inte byta det, skulle jag säga. Det finns inget kvitto och ingen bytesrätt. Haha, vad trodde du egentligen, det är ju bara ett hjärta. Haha! bara ett hjärta!
BARA ETT HJÄRTA
Du hör ju själv hur George Michael sjunger om det, inget speciellt. Förra julen gav jag dig mitt hjärta, denna jul ger jag det till någon speciell. Nästa jul kanske jag behåller det för omväxlingens skull.
Man kan ju inte bolla omkring med det hursomhelst. Trots att det bara är ett hjärta.
Ja, visst är det komiskt att hjärta och smärta rimmar. Smärta är nog troligtvis det jag kommer känna när du glömmer mitt hjärta i garderoben, längst in.
Jag kanske struntar i att slita ut det. Du vet, never try never fail. Jag vill inte riskera att det ska ligga i din garderob att damma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0