ohoh sweetheart

Jag kan inte förstå det. Jag har fastnat i ett hål, ett stort hål och nu kan jag inte ta mig upp.
Jag liksom klättrar på väggarna hela tiden och är nästan uppe, när jag sedan tappar greppet och glider ner igen. Rakt ner i ett stort jävla svart hål.
Hålet, mina damer och herrar, vill jag kalla för VG+ hålet. (observera +)

Ikväll är jag återigen och fumlar vid kanten av hålet. Min engelska prao uppsats, är, helt fruktansvärt usel. Jag kan redan se Anna-Lenas "Very good" skrivet på högra hörnet.
What's wrong? Kan inte ni lärare förstå att VG+ är ett värdelöst uttryck. Pluset betyder ingenting, nada, zero, nothing.
Nej, nu faller jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0