Never try never fail

Never try never fail
Vilket dumt uttryck egentligen. Hela mitt liv präglas ju av detta, att inte testa och inte misslyckas. För det är jag ju livrädd för, att misslyckas. Att kanske få ett "nej". Nej nej nej. Jag känner inte likadant, du är inte den jag trodde, jag vill inte se dig igen.
Men alla säger ju hela tiden att man ska ta chanser. Om du känner så, berätta det då! Gå på auditions! Lev livet! typ. Och det finns en del i mig som vill, springa, hoppa, ta risker, chansa och satsa. Men det är min rädsla för att misslyckas som vinner, alltid, toujours. Try vs. Fail
Därför sitter jag här och myser i självömkan och har absolut ingen annan att skylla än, ja
mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0