Min dag

 -  Vaknade
- Åkte till skolan, tunnelbana, tåg, buss, framme
- Övertygad om att vi hade fysik skyndade jag (försenad) till fysiksalen, för att upptäcka att vi minsann inte alls hade fysik. Elevens val var tydligen idag, vilket jag hade råglömt.
- Hade elevens val
- Hade kör
- Åt lunch
- Hade kör igen
- Åkte hem i min ensamhet
- Köpte en lussebulle
- Åt lussebullen samtidigt som jag läste om första världskriget
- Sov. En power-nap!
- Gjorde ALLA räkna med kraft, eftekt och arbete uppgifter (fysikgrejen som ska vara inlämad imorgon)
- Spelade gitarr
- Satte mig framför datorn (där sitter jag ännu)

Yes. Himla intressant dag måste jag säga, jag vet att ni sitter där hemma och tänker "MEEEER AGNES, berätta MEEEER!!!!!" Men sorry. Det var allt för mig. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0