I just adore my looks

Varför speglar sig alla av mitt kön och min ålder sig i tåg föstrena hela tiden? Är det bara jag som lagt märke till detta? (När det är mörkt ute blir tågfönstrena nästan perfekta speglar)  Det kan vara ganska intressant att se dem sitta där och tissla med kompisarna samtidigt som de är helt fokuserade vid sin spegelbild och inte missar en chans att rätt till håret.
Har fått ett och annat ont öga när de kommit på mig med att stirra på dem (vilket de inte så ofta gör eftersom att de är helt besatta av sin spegelbild). En blick i vilken man kan avläsa orden "skaffa-dig-ett-liv-tönt".
Det finns inget jag stör mig så mycket på som ytlighet. Fåfänga. Jag som hade bestämt mig för att sluta irritera mig på skitsaker som jag inte kan göra något åt, och definitivt INTE blogga om det.
Men I just had to get this of my chest.


Kommentarer
Postat av: elin

ja, det var förvånadsvärt bra! trodde att det skulle vara sm i åttan, men inte=)

2007-11-16 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0