Je vais seule

354757-19 
Nu ska jag spela the joshua tree på min sprillans nya vinylspelare. När tv:n sattes upp på väggen insisterade pappa på att jag skulle få en ny (inte mig emot!) och den svarta ställs snart ut på blocket. Jag kommer nog att sakna den lite, trots att den var stor och ful och ständigt dammig. Men det kan ju också vara charmigt. Förresten så var den mycket mera Agnes, den nya är alldeles för flashig. Den är silvrig, smidig och inte ens lite dammig. Jag tvivlar faktiskt på om dammet någonsin kommer att synas på denna. Fast jag kan inte förneka det, den är fin. Så fin fin fin.


På bilden ser jag faktiskt ut som min gamla vinylspelare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns som om en viss joakim skulle vara sugen på den där vinylspelaren...

2007-12-15 @ 22:05:00
URL: http://ewan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0