Inbördeskrig

Det har varit en extremt bra dag, flera olika anledningar såklart men kanske mest för att imorgon är det
L-O-V. Ljuva lov.
Iallafall så bad Anders mig att läsa julevangeliet på avslutningen. Då säger man inte nej, eftersom han faktiskt valde mig av alla de elever som han har. Vilket ärofyllt uppdrag, och jag ska läsa så långsamt att ni spyr av boredom. Sådeså.
Han nämnde också att jag var "harmonisk" och "glad". Harmonisk? det är nog inte det första jag skulle säga om mig själv. Ibland känns det snarare som att jag är ett inbördeskrig på två ben. Men det känns bra att jag utstrålar någon form av harmoni, dock har jag hitills varit väldigt, väldigt omedveten om detta.
Imorgon ska jag också träffa en söt pojke. Bättre start på jullovet får man leta efter!
Fast jag måste pallra mig upp 5 på morgonen, inte nice.
Men vad gör det? Mer tid att vara vaken på. Eeeh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem?

2007-12-21 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0